Day 15

 

Något jag ångrar

Idag alltså, det kändes som att hela världen gick under. Det var som att alla dörrar stängdes för mig (och min framtid) med att ens få kunna stanna i Belgien. Tydligen är det mycket svårare än vad jag hade trodde om att få bli sponsrad och att leva här.
Jag måste t.ex. vara ihop med John i två år (och även bevisa det) så jag kan få sponsring som en "familjemedlem". 
Jag menar det är nog jobbigt med att vara låg om pengar och kan dessutom inte göra så mycket åt det. 
 
Vi får se hur detta kommer att funka..
 
Ps. För er som undrar vad det ovalformade på bilden är så är det ett apelsinskal. :)
 

Kommentarer
Marielle säger:

Åh vad tråkigt... Hoppas det löser sig på bästa sätt!
Kram

Svar: tyvärr är det så ja.. :( men om inte min plan fungerar nu när jag är här får jag bara helt enkelt åka hem för att jobba ihop lite pengar. men tack för din omtanke <3
Rebecca Nyman

2012-12-15 | 19:49:34
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback