Day 13

 
 

Vad jag är nöjd
 över
 
 
Minns ni för någon dag sen då jag skrev att jag hade så mycket att göra innan jag åker hem? I varje fall så har jag säkert skrapat av hälften av mina uppgifter från min lista idag!
Kort till farmor är skickat (hon ville så gärna ha ett kort ifrån belgien), julklappar till John och hans föräldrar och även en present åt John (han fyller år idag= luciadagen) och även lite andra små grejer som behövdes vara gjorda.
Jag blev så glad över att jag inte behövde åka till en större stad för att hitta presenter, så nu är alla presenter gjorda till dom jag känner som bor i belgien! Så nu kan jag "oroa" mig på annat istället, haha.  ^^
 
Att vara självständig gör en mer självsäker i sig själv. Jag känner att den förmågan växer för varje dag jag är här, vilket jag är väldigt tacksam över. Ett tag trodde jag nästan aldrig "det negativa" skulle vända när det var som värst, men det gjorde det tillslut.
 
Så till er alla där ute, ge aldrig upp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback