Day 12

 

En bild på mig och vad jag hade på mig idag
 
Egentligen så är jeansleggingsen mörkblåa och inte svarta som de verkar framstås på bilden. Nåja, det känns i alla fall bra att jag har fått lite mer "enkelt men snyggt" stil. Innan var det mycket paljetter och kläder som egentligen inte matchade - känns kul att exprimentera lite!
Jag är även väldigt nöjd över när det kommer till min hårlängd! Var väldigt länge sen jag hade så långt hår och längre ska det även bli!
 
Och ja.. jag är inte så duktig när det kommer med att vara seriös framför kameran, det är nästintill omöjligt!
 

Kommentarer
Faster säger:

halvvägs till julafton! Detta är bästa julkalendern :) kram fr B

Svar: det är det ja! och ett speciellt datum också: 12-12-12 :)roligt att du gillar den! har fått höra min svenska är lite svengelsk till och från, men jag hoppas ni förstår ändå ^^
Rebecca Nyman

2012-12-12 | 10:56:48
Flinis säger:

Guuuud vad fin och vacker du är! :) önskar också att jag hade så långt hår... massa björnkramar <3

Svar: naaaw, tack du! <3 jag tycker också samma sak, fast med dig :3 <3
och sluta fåna dig, du har ju visst långt hår! ibland tror jag ditt hår växer snabbare än mitt :o

KRAM till dig flinis! ;)
Rebecca Nyman

2012-12-12 | 14:16:42
Flinis igen ;) säger:

Btw kolla Skype om du inte gjort det :) har skrivit till dig :D

Svar: kollade nyligen skype, men har inte fått något D:
Rebecca Nyman

2012-12-12 | 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback