Day 11

 

En dålig vana jag önskar jag inte hade
 
För några veckor sedan klagade jag över att jag var konstant rastlös och hade inget att göra. Jag hade en lista över saker jag kunde kolla upp så jag hade gjort dom i tid. Saken var den att det blev aldrig gjort, under den tiden kände jag inte för det. Men nu sitter jag såklart här, med ungefär 10 uppgifter som jag måste göra. Det är så typsikt att man måste vara en sån tidsoptimist. Jag tror att det går genom släkten.. och det är väldigt svårt att bli av med den vanan.
 
Jag tror att jag helt enkelt får leva med den. Nu kommer jag i alla fall till bussen och till skolan i tid! Så var det inte förr när man fick lov att springa som en tok upp för vägen för att precis hinna med den, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback