Soon it's time

Nu är det mindre än 3 veckor kvar. Jag börjar räkna ner dag för dag och vecka för vecka innan jag åker. Det började efter jag hade lämnat min bror på flygplatsen. Jag tror att jag var mer nervös än min bror med att åka hemifrån! Med andra ord så fick det mig att inse att snart är det min tur.. Snart kommer jag bo dubbelt så långt borta än vad jag gjorde förra året. Ibland förstår jag det bara inte.. är det verkligen snart? Tankarna bara snurrar runt och jag har börjat få resfeber sedan dess. Min syster sa att det kanske är nu jag bearbetar saker, vilket som gör mig helt slut/trött. Ibland har hjärnan frågat mig själv: "vad håller du på med?" medans hjärtat sedan svarar: "det här är rätt, det här är vad jag vill och vad jag behöver".
Jag vet att om jag gör mina val med hjärtat och det verkligen känns rätt, då kommer allt att gå vägen. Det kommer absolut inte vara lätt, men det kommer att göra mig som lyckligast i slutändan.
 
Jag hoppas att det här året kommer bli lika bra som förra året, kanske till och med bättre?
 
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback