It's getting closer

Precis som det står ovan så börjar det närma sig nu för mig att flytta snart. Men den här gången blir det inte att flytta till södra sverige som förra året, utan den här gången blir det Belgien!
Vet inte hur jag ska känner inför detta.. Det är som en blandning mellan att vara väldigt exalterad till att vara nervös. Gjorde några samtal idag angående om att flytta dit om vad man ska tänka på, och som tur var är det inte särskilt mycket. Jag känner att jag vill inte ha det mer komplicerat än vad det redan är.
 
Allt jag kan tänka på nu är att detta kommer att bli en av mina största utmaningar i mitt liv som kommer att hjälpa mig växa.
 
 
Meow Meow :3
/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback