Dutch test

Hey!
 
Ja, tyvärr blev det ingen daglig uppdatering vad gäller igår. Fick veta typ dagen innan (alltså igår) att vi hade det skriftliga provet idag! Sjäklart fick jag panik eftersom under gårdagen hade jag bara tränat på att göra det muntliga förhöret utan att bry mig om någon stavning. Så det blev att tokplugga allt som jag har lärt mig och bara hoppas att det gick in i mitt huvud.
Men faktiskt så gick det förvånadsvärt mycket bättre än väntat när jag gjorde testet idag. Det var mycket läsförståelse, vilket jag är bra på ;)
 
Kanske var det bättre att jag får det muntliga på tisdag istället för det skriftliga när det är det muntliga jag egentligen har problem för? Allt jag tänkte på när jag gick ut från klassrummet var att allt ordnade sig i slutändan, det gick bättre än vad jag trodde. :)
 
(our room right now)
 
Nåja, nu kan jag släppa det och börja packa upp min resväska och städa rummet. Ja, jag vet.. jag har inte packat upp ännu men jag har varit så sjuk så jag har inte orkat :(
 

Kommentarer
Anonym säger:

Fantastic four guitars in the room to play with. Be happy.

Svar: be happy for what..?
Rebecca Nyman

2013-01-11 | 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback