Hey, guess what?

Det blir ett sent inlägg idag. Fick reda på en sak som gjorde att jag kom i en ren chock så jag inte har kunnat skriva. Kan ni gissa vad det är? Jo, jag ska börja skolan för holländska imorgon! Tro mig jag är lika förvånade som ni är! Som sagt jag och John gick till stället där man anmäler sig och skriver in sig. Jag fick göra ett litet logik test med symboler (varför vet jag inte). Sedan så fick jag reda på att jag börjar.. IMORGON!
 
Jag kan fortfarande inte förstå det.. Kommer att läsa två gånger i veckan, varje tisdag och torsdag fram till slutet av januari då jag ska ha ett test. Så nu börjar allvaret..
 
The proof
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Anonym säger:

kul!!! Glad för din skull! Du verkar trivas :) kram B

Svar: det verkar som att det går ovanligt bra just nu. hade jag aldrig förväntat mig! men jag tackar för din uppmuntran, värmer mycket :)
Rebecca Nyman

2012-09-13 | 10:33:19
Marielle säger:

Men åh vad roligt! :D
Du får lära mig några ord på holländska sen. ;)

Svar: haha, vet inte riktigt vad jag ska tycka :P är inte direkt någon som tycker om att studera fast samtidigt tycker jag om att ha något att hålla på med :) människorna i klassen verkar vara väldigt trevliga :3och jag ska försöka ;)
Rebecca Nyman

2012-09-13 | 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback