Here we go again

Imorgon var det skola igen som vanligt, men den här gången har jag tänkt att jag ska börja cykla dit (fram tills snön faller). Ca 30min tar det att cykla upp och ner för kullarna till skolan. Kan inte förstå varför jag bestämde mig för att göra det. När jag testade det idag, var jag kanska så härligt svettig + att det tar lite längre tid (enligt min åsikt, haha). Nåja, jag får en härlig motion. Det kan ju inte göra något fel ;)
Däremot känner jag att jag inte har något att göra under dagarna mer än att gå till skolan 2 dagar i veckan för 3 timmar/gång.
Någon som har ett tips om vad jag kan sysselsätta mig själv under dagarna? :P
 
Ska också försöka fixa nytt mobil abbonemang så jag även kan ha ett nummer jag kan ringa utomlands = hem.
 
Got to keep on going and not let the past stop me
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback