Life is not easy

Hej.
 
Som vissa av er vet så har jag det ganska tufft just nu. Jag har inget att göra på dagarna och jag träffar inga nya männsikor. Jag känner mig fångad i ett hus där jag inte kan få vara mig själv så jag mår bra och får vara bekväm.
Allt jag försöker göra är att hålla huvudet högt så jag inte drunknar med mina problem/motgångar och tankar. Om jag kunde så skulle jag: flytta härifrån, skaffa ett jobb och skaffa en hobby. Jag vet att det här är inte omöjligt om jag inte gör det omöjligt. Det är bara så svårt, speciellt när man inte har det självfötroendet att man kan klara det, eller när man tar in dåliga kommentarer från andra människor och låter de bra komentarerna bara rinna av. Jag bara måste försöka vända på det här. Jag behöver bara lite hjälp..
 
Show me the light in my life again
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Marielle säger:

Ja, livet är inte lätt... Önskar att jag hade några kloka ord att skriva, men det har jag inte just nu.
Så jag skickar en STOR STYRKEKRAM till dig! :)

Svar: det är lugnt. det är inte alltid man vet vad man kan säga, och jag tror i det här fallet så finns det inte mycket mer att säga än vad du gjorde :) så jag tackar så mycket för din fina söta kram :) <3
Rebecca Nyman

2012-10-19 | 22:48:26
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com
syster säger:

You can do it!!! :)
Vi ses ju snart!
Längtar!!
KRAM

Svar: tack, jag hoppas på att jag kan.. jag hoppas att det kommer bli lättare.men som du säger så ses vi ju snart, kan ju inte bli bättre än så :)
KRAM!
Rebecca Nyman

2012-10-20 | 09:52:02
Anonym säger:

kramis! Ses snart :) Vi längtar! kram faster

Svar: det gör vi verkligen! längtar så otroligt mycket! KRAM!
Rebecca Nyman

2012-10-21 | 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback