Got my results from the test!

Idag så fick jag tillbaka mitt skriftliga test på holländskan som vi gjorde i tisdags! Jag blev faktiskt rätt nöjd med mitt resultat. Lite slarvfel blev det tyvärr ändå även fast jag satt där i 2 timmar. Ska försöka att göra mitt resultat ännu bättre nästa gång (och kanske också vara lite mindre nervös)!
 
Jag verkar iaf vara den som är bäst i klassen när det kommer till det muntliga :) Skriftliga får jag som sagt träna på! (Ps. Beskrivning finns lite längre ner)
 
The oral points
 
Beskrivning bild 1:
 
Punten schrijftelijk = Skriftligt
Punten mondeling = Muntligt
Totaal = Totalt
 
Beskrivning bild 2:
 
IN HOUD (Innehåll) | Opracht volbracht (Uppraget slutfört)
TAALGEBRUIK (Talförmåga) | Communicatie/Begrip (Kommunikation/Förståelse)
                                          | Woordenschat/Uitdrukkingen (Ordförråd/Uttryck)
                                          | Grammatica (Grammatik)
UITDRUKKINGSWIJZE (Uttrycks metod) | Vlotheld ("Snabbhet")
                                                            | Uitspraak (Uttalande)
 
 
Meow meow :3
/ Rebecca

Kommentarer
Marielle säger:

Gud vad du är duktig! :)

Svar: tack så mycket :3
Rebecca Nyman

2012-10-26 | 13:46:45
Bloggadress: http://finurligt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback